miercuri, 25 martie 2009

fa-ti timp

Paradoxul vremurilor noastre este ca avem cladiri mai mari, dar suflete mai mici; autostrazi mai largi, dar minti mai inguste.

Cheltuim mai mult, dar avem mai putin; cumparam mai mult, dar ne bucuram mai putin. Avem case mari, dar familii mai mici;

avem mai multe accesorii dar mai putin timp; aven mai multe functii,mai multe cunostinte dar mai putina judecata; mai multi experti si totusi mai multe probleme; mai multe medicina dar mai putina sanatate. Cheltuim prea nesabuit, conducem prea repede, ne enervam prea tare, ne culcam prea tarziu, ne sculam prea obositi, citim prea mult si ne rugam prea rar.

Ne-am multiplicat averile dar ne-am redus valorile. Vorbim prea mult, iubim prea rar si uram prea des. Am adaugat ani vieti, si nu viatza anilor. Am facut lucruri mari, dar nu numai bune.

Scriem mai mult, dar invatam mai putin.Planuim mai multe, dar realizam mai putine.Am invatat sa ne grabim, dar nu si sa asteptam.

Aminteste-ti sa iti petreci timp cu persoanele iubite, pentru ca nu vor fi langa tine o eternitate. Aminteste-ti sa-i spui "TE IUBESC" partenerului si persoanelor pe care le indragesti, dar mai ales sa le-o spui din inima. Fa-ti timp sa iubesti, fa-ti timp sa vorbesti, fa-ti timp sa impartasesti gandurile pretioase pe care le ai.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu