vineri, 27 martie 2009

Creatorul meu ...



„Eu am facut pamantul si am facut pe om pe el;
Eu cu mainile Mele am intins cerurile si am asezat toata ostirea lor.”
(Isaia 45,12)


Se spune ca un nebun ratacea odata pe tarmul marii, cautand piatra intelepciunii. Un copil l-a oprit la un moment dat si l-a intrebat: „Cum ai gasit acest lant de aur care-ti incinge mijlocul?”. Nebunul s-a oprit speriat, intrebandu-se daca nu cumva lantul de fier chiar se transformase in aur. Aflat in permanenta in cautarea pietrei intelepciunii, acesta avea obiceiul sa culeaga pietre si sa le loveasca de lant. Daca in urma loviturii lantul se prefacea in aur, era semnul ca o descoperise. Daca nu, arunca piatra si mergea mai departe. De la un timp, dezamagit de atatea incercari nereusite, nu mai privea lantul. Asa se face ca sarmanul nebun gasise si pierduse piatra intelepciunii.

Cat de atent esti la detaliile care iti imbogatesc viata?

„Nimic nu este mai scump decat ceea ce primesti gratis.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu